11.09.2018
Դասարանում 
Քննարկում

  • Բենի նման մարդը պետք է որ կարողանար դաշնամուր նվագել: Ինչո՞ւ:
  • Ինչո՞ւ էր աղջիկը կարծում, որ Բենը կունենա դաշնամուր: Դու ի՞նչ ես կարծում:
  • Քո կարծիքով ինչի՞ մասին է պատմվածքը:
  • Ինչպիսինն էր տղան և ի՞նչ բացահայտեց Էմին տղայի մեջ:
  • Առանձնացրո՛ւ այն հատվածները որտեղ երևում է տղայի վերաբերմունքը դաշնամուրի, երաժշտության հանդեպ:
  • Իսկ դու փորձե՞լ ես երբևէ որևէ երաժշտական գործիք նվագել, պատմի՛ր այդ մասին:
  • Երբ մարդ փող չունի, զրկվում է շատ ու շատ բաներից, որոնք ունենալու իրավունքն ունի: Մի կողմից դա լավ է, բայց մյուս կողմից այնքան էլ լավ չի: Իրականում նույնիսկ ահավոր է: — Մեկնաբանիր այս միտքը:


Տնային աշխատանք
1. Կարդա՛ ամբողջությամբ. Գոյական անուն
2.Փակագծերում տրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության մտքինհամապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:

Բնության մեջ համատարած … (լռել) չկա:

Աղմուկը կարող է … (հիշել) … (կոչել) պատճառ դառնալ:

… (աշխատել) հոգնած  մարդու վրա ազդում է քաղաքային … (երթալ ու գալ) աղմուկը, բարձրաձայն … (խոսել):

Կա … (ենթադրել), որ ջուրը ոչ միայն Երկրի, այլ նաև ուրիշ … (մոլորել) վրա է շատ:

… (մարդու մասին գիտությամբ զբաղվող) վկայում են, որ մարդկանց մարմնի յոթանասունտոկոսը ջրից է բաղկացած:

3.Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր փակագծում տրված բառերից կազմվածհամապատասխան գոյականներով:

 

«Քավության նոխազ» (ի՞նչը, արտահայտել) հին հրեաների կրոնական մի (ինչի՞ց, սովորել) էառաջացել: Տարին մի անգամ հրեաները երկու այծ էին բռնում, որոնցից  մեկին էին միայնզոհում: Մյուսի վրա մարդիկ (ինչպե՞ս, հերթական) դնում էին ձեռքերն ու դրանով իբր իրենցմեղքերը բարդում նրա վրա: Հետո այդ այծին (ի՞նչ, ազատ) էին տալիս: Հիմա («ինչի՞, քավել) նոխազ» անվանում են այն մարդկանց, որոնք իրենց վրա են վերցնում ուրիշի մեղքերը, ստիպված են լինում պատասխան տալ ուրիշ (ինչի՞, անել) համար:

3.Տրված գոյականները երկու խմբի բաժանի´ր:

Մարմին, մշակույթներ, նյութեր, շարժում, ժամանակ, մարմիններ, ճանապարհ, օրացույցներ, դաշտ, շարժումներ, նյութ, դաշտեր, մշակույթ, ճանապարհներ, ժամանակներ, օրացույց:

 

1.Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և բացատրի´ր օրինաչափությունները:

Ա. Ձև, արտ, հարց, սարք, զենք, դեզ, օր:     Ձև-Ձևեվեր  հարց- հարցեր  սարք-սարքեր զենք-զենքեր դեզ-դեզեր օր-օրեր։

Բ. Երկիր, տարի, գնացք, նվեր, վայրկյան, ուղևոր: երկիր-երկրներ տարի-տարիներ գնացք-գնացքներ նվեր-նվերներ վարկյան-վարկյաներ ուղեվոր-ուղեվորներ

Գ. Թոռ, դուռ, մուկ, ձուկ, լեռ, բեռ: թոռ-թոռներ դուռ-դռներ մուկ-մկներ ձուկ-ձկներ բեղ-բեղներ

 

Դ.  Աստղ, արկղ, վագր, անգղ, սանր: ատղ-աստղեր արկղ-արկղեր վագր-վագրերն անգղ-անգղեր  սանր-սանրներ

2.Յուրաքանչյուր բառի  իմաստն արտահայտի՛ր բառակապակցությամբ. գտի՛ր  երկու խմբիբառերի նմանությունն ու տարբերությունը:

Ա.Դասագիրք, հեռագիր, արոտավայր, լրագիր, ծառաբուն, մրգաջուր, մրջնաբույն, ծաղկեփունջ, միջնապատ: 1

Բ.Վիպագիր, մեծատուն, զինակիր, ժամացույց, կողմնացույց, երգահան, քարահատ, պատմագիր, քանդկագործ:

3.Փակագծում տրված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և գրիի´ր կետերի փոխարեն:

Ամերիկացի-(լրագրող) պարզել են, որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում ենանապահներ(անասնապահ) հղագօրծեր(հողագործ):  Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատաներ(նամակատար ) են: Հաջորդը մատուցողներ( մատուցող) ու  բժիշկներ բուժքույր են: Նրանցից  զգալիորեն քիչ են քայլու վօստիկաներ(ոստիկան) հետախյզներ (հետախույզ) ու  (պահակ): Ամենից քիչ քայլում են նահանգապետներ(նահանգապետ) ու նախարարներ(նախարար):

4.Գրի՛ր շարադրություն ,,Ինչի՞ համար են սոցցանցերը,, վերնագրով: Տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել:

14.09.2018
Դասարանում
Հայոց լեզու 
Առակի քննարկում, թարգմանված տեքստերի խմբագրում:

Когда-то давно старик открыл своему внуку одну жизненную истину:

— В каждом человеке идёт борьба, очень похожая на борьбу двух волков. Один волк представляет зло: зависть, ревность, сожаление, эгоизм, амбиции, ложь. Другой волк представляет добро: мир, любовь, надежду, истину, доброту и верность.

Внук, тронутый до глубины души словами деда, задумался, а потом спросил:

— А какой волк в конце побеждает?

Старик улыбнулся и ответил:

— Всегда побеждает тот волк, которого ты кормишь.

Տարիներ  առաջ ծերուկը բացեց իր թոռանը  կյանքային ճշմառտությունը։
Ամեն մարդու մեջ գնումե կռիվ շատ նման է երկու գայլերի
գայլը  ցուցե տալիս չարիք ։
նախանձ , ցավակթյունը,  ժլատ, խաբել,
Մյուս գայլը ցույցու է տալիս բարիուցյունը։
Աշխար ու սեր հավատք  իրականությունա բարիությունա  և իրականությունա։
Կամ ոնցե գայլա  վերջում հաղտումե։

ծերուկա ֆռած և ուրախացավ և ասաց։
միշտ հաղտումե այն գայլա ում որ դու ուտացնումես։
17.09.2018
Հայոց լեթ                                                   զու
Դասարանում
1.Ստուգի՛ր տրված բառաշարքերի բոլո՞ր բառերն են ճիշտ գրվածև սխալներն ուղղի՛ր:

Ա. Արդար, դրդել, զվարդ, արդյոք, որդի,  բրդել, կարդալ, երդում, արդյունք, արդնանալ,  շքերդ, օրիորդ :  զվարթ արդյոք  որդի  բրդել կարդալ երդում արդյունք արթնանալ որիորդ

Բ. Ընդամենը, խնդիր, շանդահարել, ընդունել, կենդանի, ընդհանուր,դադար, օդանցք, անօդևան, բացօդյա: ընդամենԸ ԽՆԴԻՐ շհանթահարել   ընդունել կենդանի ընահանուր դաթար օթանցք        2    Փորձիրբացատրել, թե ինչո՛ւ տրված բառերը և-ով չեն գրվում:

ա) Եվա, Եվգինե, Եվրոպա, Եվրասիա, Եվդոկիա:
Եվա  ևվգինե եվրոպա

բ) եվրոպացի, համաեվրոպական, արևմտաեվրոպական, եվդոկիացի:

3.Ուշադրությո՛ւն դարձրու տրված բառերի կազմությանն ու ուղղագրությանը ևօրինաչափությունը բացատրի՛ր:

Ա. Ոսկեվառ, գինեվաճառ, գերեվարել, ոսկեվազ, հոգեվարք, կարեվեր (ծանր, կարի վերքստացած, խոցված):

Բ. Ոսկևորել, գոտևորել, ուղևոր, ուղևորվել, սերկևիլ, հևիհև:

  1. Տրվածբառերը տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն՝ համապատասխանեցնելովնախադասություններին:

Խռպոտ, դժոխք, գործընկեր, ոգևորվել, զառիվայր, անկոտրում, ընդհատել, միանգամայն:

Տոթ էր, աղմուկ ու խառնաշփոթ. կարծես … լիներ:

Գլորվում էր … լանջով:

Ձայնն էլ խզված էր ու …:

Առանց … լսեցին նրա ամբողջ ելույթը ու հետո նստեցին մտամոլոր:

Դու … անտեղյակ ես, դրա համար էլ խոսքդ չեն լսում ու աղմկում են:

… ոգի ունի, հեշտ չէ նրան ծնկի բերել:

Միանգամից … է ու կպչում գործի:

5.Կետերի փոխարեն գրի՛ր մ կամ  ն և բառարանով ստուգի՛ր: Ա.պաճույճ, ա.բարտակ, ա.փարատ, ա.բասիր, ա.բերան, ա.պրոպ, հա.բերություն, հա.պատրաստից, ա.փառունակ, ա.պատեհ, ա.բարոյական

24.09.2018
Դասարանում 
Հայոց լեզու 
1.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

Պատկերացրեք, որ  երկրի վրա մեզ  հետ  միյսին ապրում են էակներ,  որոնց

կյնքի ժամանակամիջոցը՝ ծնունդից մինչև մահ, տեղաղ որվում է վայրկյանի հազարերորզականմասում: Այդպիսի յուրաքանչյր ակի կյանքի ընթացքում դիտվող աշխարհը ակնթարթայինլուսանկարը կլինի: Այդ  նկարի մեկ տարորինակ դիրքերում քարացած անշարժ էակներ՝մարդիկ կլինեն:

2.Նախադասություններում սխալ գործածված բառեր և արտահայտություններ կան, գտի՛ր ևուղղի՛ր:

Այդ հավաքին իր մասնակցությունը բերեց նրանց առաջնորդը:
Սպիտակ գույնի զգեստը քեզ շատ է սազում:
Ոսկեծամ մազերով մի աղջիկ գալիս է աղբյուրը ջրի:
Մոտենում է աղջկա մոտ և տեսնում, որ մի վիշապ, գլուխը նրա ծնկներին, քնել է:
Ու հանկարծ սիրահարվել էր այդ աղջկա վրա:
Այլևս առավոտներն էլ չէին երգում:
Գառնուկները հոտոտում էին հողի բույրը:

3.Տրված առածները ընդգծված բառերի հականիշների օգնությամբ լրացրո՛ւ:

Ամառվա փուշը փմեռա նու
Բարեկամ կորցնելը հեշտ է,  գտնելա դժվարե:
Դուրսը քահանա, նեռսա սատանան:
Գիտունին գերի եղիր, անգետի սիրելի մի եղիր:
Գիտունի հետ քար քաշի, անգետի հետ պլան մի դիր.:
Իր աչքի գերանը չի տեսնում,  քօ աչքա տանկե տեսնում.:

 

28.09.2018
Դասարանում 
Հայոց լեզու
Նույնանուններ
Կրկնակ բաղաձայնների գրությունը
1.Թարգմանիր այս առակը:

СТРЕЛЫ

 «Когда стрелок пускает стрелу для забавы, все его мастерство при нем.

Если он стреляет на медную пряжку, он нервничает.

Если ж он стреляет на золотой приз, то он слепнет. Он думает больше о победе, чем о выстреле — и потребность побеждать истощает его силы».

 

Նետեր

Երբ նետահարը  կրակւմե նետով հաճույքի համար սաղ իան իր վարպետությունը իա մոտ։

Եթե նա կրակում է  ծուռ նա սկսում է նեռվայնանալ

իսկ եթե նա կրակում է չեմպոնության վրա և նա սկսում է կուրանալ։ նա շատը մտածում է հախտանաքի մասին  քան թե կրակելու մասին նա դրա համարել կրվում է

 

2.Կարդա՛ Կոմիտասի նամակը՝ ուղղված Հովհաննես ԹումանյանինՆամակը փոխադրի՛րգրական հայերեն:

Սիրելի Յովհաննէս,

Էջմիածին չեկար, մոծակից վախեցար. էդ պիծի մոծակն ինչ է, որ մարդս նորանէն վախենայ, ես քեզ այնպիսի տեղ տայի, որ մոծակ չէ, մոծակի աղբէրն իր ճտերով չէր կարող մուտքգործել:

Բան չունեմ ասելու: Ուզում ես Դիլիջան, բարի. դաշնամուրի հոգ մի անիր. իմ գալու կամ քոգալուդ նպատակն է լինելու միայն եւէթ բառերը բանաստեղծութիւնը լրացնելդերակատարներով եւ երգերով: Իսկ միւս բաները` երաժշտականը, կկազմեմ ես միայնԷջմիածնում, ուր իմ սենեակում հարկաւոր յարմարութիւններն էլ կան ինձ համար:

Մանրամասն ծրագիրներս կպատմեմ, երբ տեսնուենք, շատ դժուար է երաժշտութեան մասինգրով խօսել-բացատրուե

1. Յուրաքանչյուր շարքից մի բաղադրիչ ընտրի՛ր և կազմի՛ր բաղադրյալ բառերՆշի՛րթե ի՞նչհնչյունափոխություն կատարվեց:

ա) Խնդիր, ձույլ, ջուր, ոսկի, կին, թթու, պետ(ք), տարի:

բ) Մուր, անցք, մեծար, անի, ծին, ածո,շող, ային: կին- ածո շող

ջրային, ոսկեշող, կնա, թթվածին, խնդիրային

  1. Կարդա՛ և լրացրու:

Բառերն ըստ կազմության լինում են… և բաղադրյալ:

Բաղադրյալ բառերի բաղադրիչներ լինում են…ներն ու …ները:

Միայն արմատներով, առանց ածանցի, կազմված բաղադրյալ բառերը…են:

Մեկ արմատով և ածանցով կամ ածանցներով կազմված բառերը… են:

Բարդածանցավոր են այն բաղադրյալ բառերը, որոնք…:

Կարդա՛ նաև սա՝ Բառերի ուղիղ և փոխաբերականտարբեր իմաստների, նրանցձևաիմաստային խմբերի (հոմանիշներ, հականիշներ, նույնանուններ) գործածությունըգեղեցկացնում ու հարստացնում է խոսքը: Դրանց տեղին գործածութունը նաև արտահայտումէ խոսողի վերաբերմունքը հաղորդող մտքի նկատմամբ: Քանի որ խոսքի ոճավորումըկատարվում է բառերով, խոսքում շատ կարևոր է բառի ընտրությունը:

  1. Գրի՛ր շարադրություն ,,Ի՞նչ կարելի է անել աղբի հետ,, վերնագրով: 10 նախադասություն

ինձ  թվում է որ կարելիե աղբը տանել թա

 

 

05.10.2018
Դասարանում 
Գրաբարյան օրեր 
Կարդա՛ և բառարանի օգնությամբ փոխադրի՛ր ժամանակակից հայերեն: 

Դարձեալ այլ ոմն ունէր կին խիստ ինքնահաւան եւ կամապաշտ, եւ յորժամ անկաւ ի գետ եւխեղդեցաւ, այրն խնդրէր զնա` ընդդէմ ջրոյն գնալով: Հարցին ցնա մարդիկ.

— Վասն է՞ ր ընդդէմ ջրոյդ խնդրէք:

Պատասխանի ետ.

— Կին իմ հանապազ էր հակառակ բերանով եւ արեամբ: Արդ զոր օրինակ առնէր իկենդանութեանն, նոյնպէս, կարծեմ թէ, զկնի մահուանն արար: Եւ այնպէս հաւատալով, զիգնացից ընդդէմ ջրոյս:

Մի ուրիշ մարդ էլ ուներ կին՝  խիստ  ինքահավան,  և երբ   ընկավ գետը, խեղդվեց , ամուսինը սկսեց փնտրել նրան գետի հակառակ  գնալով ։ Հարցրեցին նրան մարդիկ․

—  Ինչու ես գետին հակառակ գնում։

Նա պատասխանեց․

-Կինս

Բառարան

դարձեալ այլ ոմն — մի ուրիշ մարդ էլ

յորժամ — երբ

անկաւ — ընկավ

խնդրէր — փնտրում էր

խնդրէք – փնտրում եք

հարցին — հարցրին

ցնա –նրան

վասն է՞ ր — ինչո՞ ւ

հանապազ — միշտ

զոր օրինակ — ինչպես

առնէր – անում էր

ի կենդանութեանն – կենդանության ժամանակ

կարծեմ — կարծում եմ

զկնի մահուանն — մահվանից հետո

արար — արեց

 

գնացից — գնամ, կգնամ, պիտի գնամ, գնալու եմ

Կարդա՛ Շալվա Ամոնաշվիլիի ,,Ի ՞նչ է մեզ հարկավոր, որպեսզի թևեր աճեն,,  հատվածը:

հարկավորե  ձկտում

Ի՞նչ է ձգտումը, համաձա՞յն ես, որ մարդկության զարգացումը ձգտման արդյունքն է:

 այո

Ինչի հետ կհամեմատես ձգտումը:

 

Ի՞նչ է հարկավոր, որպեսզի թևեր աճեն . ստեղծագործական աշխատանք, շարադրի՛ր մտքերդ:

 պետք է ապռել ինչպես թռչյունը

  • Ռադիոնախագիծ
  • Թարգմանություններ
  • Շուրջտարյա ընթերցումներ (մեդիանյութեր, ռադիոնյութեր, մեդիաթատրոն)
  • Ընթերցողի օրագիր
  • Վերլուծություններ
  • Այլ անհատական նախագծեր

08.10.2018

Դասարանում 

Գրաբարյան օրեր

Կարդա՛ և բառարանի օգնությամբ փոխադրի՛ր ժամանակակից հայերեն: 

Իմաստասէր ոմն աղքատ ունէր ծոյլ որդիս եւ ի ժամ մահուն կոչեաց զորդիսն եւ ասէ.

— Ո՛վ որդեակք, բազում գանձ կայ պահեալ ի հարցն իմոց յայգին մեր, իսկ զտեղին ոչցուցանեմ ձեզ, այլ որ աշխատի ևւ խորագոյն փորէ, նա գտանէ զգանձն:

Եւ յետ մահուն հօրն, սկսան որդիքն ջանալ մեծաւ աշխատութեամբ եւ խորագոյն վարէին, եւամէն մէկ իւրն ջանայր, զի ինքն գտցէ զգանձն

Եւ սկսաւ այգին աճիլ եւ զօրանալ եւ ետ բազում պտուղ եւ ելից զնոսա գանձիւ:

Մի իմաստուն  ուներն որդինոեր որոնք ծույլեն ։ մի անգամ մահանալուց առաջ նա որդիներին ասաց  շատ գանձ կա պահպանվածսը  և նա մահացավ  տղաներ գնացին

Բառարան

ոմն — մի մարդ, մեկը (ոմն աղքատ – մի աղքատ մարդ)

որդիս — որդիներ

ի ժամ մահուն — մահվան ժամին

կոչեաց — կանչեց

զորդիսն — որդիներին

որդեակք — որդյակներ

պահեալ — պահված

ի հարցն իմոց — իմ հայրերից, իմ հայրերի կողմից

յայգին — այգում

զտեղին — տեղը

ոչ ցուցանեմ — ցույց չեմ տալիս

որ — ով, ով որ

խորագոյն — ավելի խոր

փորէ — այստեղ` փորի

գտանէ — այստեղ` կգտնի

յետ մահուան հօրն — հոր մահվանից հետո

մեծաւ աշխատութեամբ — մեծ չարչարանքով

վարէին — վարում էին

իւր ջանայր — ինքն էր ջանում (ձգտում էր)

զի — որ, որպեսզի

գտցէ — գտնի, կգտնի, պիտի գտնի, գտնելու է

ետ — տվեց

ելից — լցրեց

զնոսա — նրանց

գանձիւ — գանձով

Թարգմանություններ

Առակներ . ընտրել և թարգմանել :

 

09.10.2018
Դասարանում 
Քննարկում. Աբրահամ Լինկոլնի նամակը իր որդու ուսուցչին:
Քննարկել արտահայտած մտքերը:
Ի՞նչ պետք է սովորեցնի ուսուցիչը:

Չարենց
Զարմանալի աշուն
Այս աշունը եկավ, բացվեց ինչպես երբե՛ք,-
Եկավ — ինչպես զինվոր ու ղեկավար.-
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:-
Ե՛վ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,-
Եվ անձրևի շնչով, երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր:-
Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,-
Կարծես ծառերն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հուշերը — և դառնան նո՛ր…
Շրշուն աշունն այսօր ինձ գործ ու կյանք վսեմ,
Եվ ո՛չ թե մուժ, ու մահ, ու անկում է գուժում:-
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես դեռ չէի՜ տեսել
Մի այսպիսի՜ աշուն…
1.Բացատրի՛ր բառերը՝ կորովի, մարտակոչ, շեփոր, մուժ, գուժել:
2.. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը:
3. Գտի՛ր, թե ինչ բառով է բնութագրում աշնանը:
4. Դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած քառյակը և մեկնաբանի՛ր:
5.  Մգեցված բառերը փոխարինի՛ր այլ բառերով, բայց այնպես, որ բանաստեղծության հանգավորումը պահպանվի:
6.. Ինչպե՞ս ես հասկանում այս տողերը՝
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:
7. Ընդգծված հանգավոր բառերով հորինի՛ր նոր բանաստեղծություն և տեղադրի՛ր բլոգումդ:

10.10.2018
Դասարանում
Հայոց լեզու 
1.Տրվածբառերըգրի՛րհոմանիշներիփոխարենՏրվածևստացվածտեքստերըհամեմատի՛ր:

Ենթադրություն, ինչքան, հերիք, մի, տեսնել, ժամանակ, հաստատել, նայել, համընկել, թիվ, ամբողջական:

Բավական է՝ հայացք նետեք գլոբուսին, որ նկատեք, թե Հարավային Ամերիկայի արևելյանծովափը որքա՜ն լավ է ներգծվում Աֆրիկայի արևմտյան ափին: Ֆրենսիս Բեկոնը դա նկատել էդեռևս 1620 թվականին: 1912 թվականին գերմանացի գիտնական Ալֆրեդ Վեգեները միվարկած առաջ քաշեց, որ բոլոր մայրցամաքներն ինչ-որ ժամանակ ցամաքի մեկ միասնականզանգված են կազմել: Սակայն Վեգեների կենդանության օրոք այդ վարկածը ճանաչում չգտավ: Հիմա երկրաբանները հավաստում են, որ Հարավային Ամերիկայի և Աֆրիկայի արմատականապարների միջև նմանություններ կան:

  1. Կետերիփոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված բառերի հականիշները:

Փարիզում անցորդներից մեկը….(մեղմ) անձրևի տակ ընկավ:…(չորանալ) պաշտպանվելուհամար թևի տակի նկարը …. (իջեցնել) գլխի վրա ու վազեց: …. (հաստատ) աշխարհում …. (արդեն) ոչ ոք անձրևից այդպիսի (էժանագին) «անձրևանոցով» չէր …. (հարձակվել):
Տեսնելով անցորդի գլուխը պաշտպանող նկարը`դեպքի …կամավոր վկան`(ոստիկանը), զարմանքից … (լռել): Նա ճանաչեց Գյուստավ Կուրբեի … (աննշան) «Քնած շիկահեր կինը» կտավը: Թանգարանից հափշտակված այդ նկարի վերատպված օրինակները հենց այդ օրը … (հավաքվել) ոստիկաններին: Նկարը յոթ հարյուրից ութ հարյուր դոլար էր գնահատված: Ոստիկանը մարդուն … (առաջնորդել) մինչև նրա բնակարանը, որտեղ … (կորչել) … (նույն) ժամանակներում …. (նույն) տեղերից գողացված նկարների ամբողջ պատկերասրահ:
-Ավելի … (վատ) էր մինչև ոսկորներս …. (չորանալ),- … (ուրախություն) ասաց գողը, երբ նրան…. (բաց թողնել):

  1. Տրվածբարդ բառերի առաջին արմատը փոխելով՝ ստացի՛ր նոր բարդ բառեր:

Ոսկեշարբազմազբաղբազկատարածգնդացիրստրկահոգիսիրահոժար,մեղմանվագսառցալեզուբանաձևգաղտագողի:4.Բաղադրյալբառերկազմի՛րորոնցառաջինբաղադրիչներըլինենտրվածբառերիվերջինբաղադրիչներըԻ՞նչէփոխվում:

Օրինակ`
զովաշունչ- շնչասպառ

 

 

Նախագծեր 

  • Ռադիոնախագիծ
  • Թարգմանություններ
  • Շուրջտարյա ընթերցումներ (մեդիանյութեր, ռադիոնյութեր, մեդիաթատրոն)
  • Ընթերցողի օրագիր
  • Վերլուծություններ
  • Այլ անհատական նախագծեր

10.10.2018
Դասարանում
Հայոց լեզու 
1.Տրված բառերը գրի՛ր հոմանիշների փոխարեն: Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:

Ենթադրություն, ինչքան, հերիք, մի, , հաստատել, նայել, համընկել, թիվ, ամբողջական:

Բավական է՝ հայացք նետեք գլոբուսին, որ նկատեք, թե Հարավային Ամերիկայի արևելյանծովափը որքա՜ն լավ է ներգծվում Աֆրիկայի արևմտյան ափին: Ֆրենսիս Բեկոնը դա նկատել էդեռևս 1620 թվականին: 1912 թվականին գերմանացի գիտնական Ալֆրեդ Վեգեները միվարկած առաջ քաշեց, որ բոլոր մայրցամաքներն ինչ-որ ժամանակ ցամաքի մեկ միասնականզանգված են կազմել: Սակայն Վեգեների կենդանության օրոք այդ վարկածը ճանաչում չգտավ: Հիմա երկրաբանները հավաստում են, որ Հարավային Ամերիկայի և Աֆրիկայի արմատականապարների միջև նմանություններ

  1. Կետերիփոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված բառերի հականիշները:

Փարիզում անցորդներից a կը.(մեղմ)կոպիտ տակ ընկավ:…(չորանալ)ծապկել նվելուհամար թևի տակի նկարը …. (իջեցնել)բալխի վրա ու վազեց: …. (հաստատ) աշխարհում …. (արդեն) ոչ ոք անձրևից այդպիսի (էժանագին) «անձրևանոցով» չէր …. (հարձակվել):
Տեսնելով անցորդի գլուխը պաշտպանող նկարը`դեպքի …կամավոր վկան`(ոստիկանը), զարմանքից … (լռել): Նա ճանաչեց Գյուստավ Կուրբեի … (աննշան) «Քնած շիկահեր կինը» կտավը: Թանգարանից հափշտակված այդ նկարի վերատպված օրինակները հենց այդ օրը … (հավաքվել) ոստիկաններին: Նկարը յոթ հարյուրից ութ հարյուր դոլար էր գնահատված: Ոստիկանը մարդուն … (առաջնորդել) մինչև նրա բնակարանը, որտեղ … (կորչել) … (նույն) ժամանակներում …. (նույն) տեղերից գողացված նկարների ամբողջ պատկերասրահ:
-Ավելի … (վատ) էր մինչև ոսկորներս …. (չորանալ),- … (ուրախություն) ասաց գողը, երբ նրան…. (բաց թողնել):

  1. Տրվածբարդ բառերի առաջին արմատը փոխելով՝ ստացի՛ր նոր բարդ բառեր:

Ոսկեշար, բազմազբաղ, բազկատարած, գնդացիր, ստրկահոգի, սիրահոժար,մեղմանվագ, սառցալեզու, բանաձև, գաղտագողի:4.Բաղադրյալ բառեր կազմի՛ր, որոնցառաջին բաղադրիչները լինեն տրված բառերի վերջին բաղադրիչները: Ի՞նչ է փոխվում:

Օրինակ`
զովաշունչ- շնչասպառ:

Մեղմահունչ, ուղղաձիգ, դեղաբույս, աղեկտուր, տանտեր:

Տնային աշխատանք
Ուրբաթ օրը 19:00-ին մասնակցել հայոց լեզվի ֆլեշմոբին:
Կարդալ Նար-Դոսի ,,Ես,, պատմվածքը:
Ներկայացնել աշխատանք անհատական նախագծով:

17.10.2018
Դասարանում 
Հայոց լեզու 
Կարդա՛ ճիշտ
1. Դուքէքլոյսաշխարհի: 

2. Ոչ յագեսցիակնտեսանելովեւոչլցցիունկնլսելով։

3. Գովեսցէզքեզընկերնեւմի՛քոբերանօտարնեւմ՛իքոշրթունք։

4. Որհատուցանէչարփոխանակբարւոյչարիտանէնորամիպակասեսցէ։

Նախադասությունները փոխադրի՛ր գրական հայերեն: Օգտվի՛ր ստորև տրված բառարանից:
1. Դուքեք աշխար ու լույսեք
2.չի հանգենա աչք տեսնելով և  չը լցվելով   ականջը լսելով
3.գովում է



ոչ յագեսցի           – չհագենա, չի հագենա, չպիտի հագենա, չի հագենալու

 

 

 

ակն                       – աչք(ը)

 

ոչ լցցի                   — չլցվի, չի լցվի, չպիտի լցվի, չի լցվելու

գովեսցէ             — գովի, թող գովի, կգովի, պիտի գովի, գովելու է

զքեզ                — քեզ

 

եւ մի՛              — և ոչ, ոչ թե

որ                                 — ով, ով որ

հատուցանէ                  — հատուցում է, տալիս է

փոխանակ բարւոյ    — բարու փոխարեն

ի տանէ նորա            — նրա տանից

 

մի պակասեսցէ         — չպակասի, չի պակասի, չպիտի պակասի. չի պակասելու


Ո՞ր միտքը քեզ դուր եկավ, մեկնաբանի՛ր: 

Տնային աշխատանք
1. Ընտրել կայքի նյութերից մեկը և թարգմանել:
2. Տրվածդարձվածքներովնախադասություններկազմի՛ր:

Աչքերով ուտել, խելքը ուտել, լույս աշխարհ գալ, գիշերը ցերեկ անել, գլխի ընկնել, ծակուծուկմտնել:

  1. Տրվածարտահայտություններից յուրաքանչյուրով երկու նախադասություն կազմի՛ր` դրանքգործածելով

ա) ուղիղ իմաստով,
բ) որպես դարձվածք:
Ձեռքով անել, աչքը մտնել, ձեռք մեկնել, (ինչ-որ բանի) տակ մտնել:

»’;;;;;;;;;/;;;;;;;;;;;’;;L;LLP[\\OMOM\

\

 

 

22.10.2018
Դասարանում 
Հայոց լեզու 
Քննարկեք և գրավոր շարադրեք ձեր տեսակետը:

  1. Էլեկտրոնային,թղթային և աուդիոգրքեր. ո՞րն եմ նախընտրում, ո՞րն են նախընտրում իմշրջ  ես ննախնտրումեմ  էլեկտրոային ձևվը որովհետյեվ այն ավելի հարմար է    որովհոտև ինձ ավելի հարմար է էլեկտրոնային վերբենքով , որովհոտյեվ ա յն ավելիհարմար է։ ես կարող եմ կարդալ  ամեն ձեվով և կարողեմ լսել ինչպես  աուձիոիգրքերի նման   և  այն չի ծալվում ինչպես գիրք

Նախորդ դասի կիսատ առաջադրանքների քննարկում

  1. Տրվածբարդ բառերի երկրորդ արմատը փոխելով՝ ստացի՛ր նոր բարդ բառեր:

Բառապաշար, վիրաբույժ, միամիտ, սևահոգի, մանրազնին, սրբատաշ, մազապուրծ, փայտահատ, դյուրահավան, որմնադիր:

  1. Բառերիընդհանուր արմատները գտի՛ր, գրի՛ր դրանց ուղիղ ձևերը և տրված բառերը բացատրի՛ր արմատների միջոցով:
    Ա.Ելևէջ, Իջևան, իջնել, վայրէջք:Բ.Բանբեր, բանակռիվ, բանաստեղծ, բանասեր:Գ.Սնափառ, սնամեջ, սնահավատ, սնապարծ:
  2. Բաղադրյալբառեր կազմի՛ր, որոնց վերջին բաղադրիչները լինեն տրված բառերի առաջին բաղադրիչները: Ուշադրությո՛ւն դարձրու հնչյունափոխությանը:

Օրինակ`գուժկան – չարագույժ:Գթառատթունաբերմտամոլորկրթասերգնդակոծել:

 

23.10.2018
Դասարանում 
Քննարկում՝ Եղնիկը
Ընթերցեք և գրավոր վերլուծեք բանաստեղծությունը:

Նորից անձրև՜, մշո՜ւշ, ա՜մպ,
Թախի՜ծ անհուն, տխրա՜նք հեզ,
Աշո՛ւն, քեզ ի՛նչ քնքշությամբ,
Ի՞նչ խոսքերով երգեմ քեզ…

Քո մշուշը, քո ոսկի
Տերևները հողմավար,
Դյութանքը քո մեղմ խոսքի,
Արցունքները քո գոհար…

Հարազատ են իմ հոգուն,
Վհատությանն իմ խոնարհ,

 

Եվ քո երգը թախծալի
Իմ սրտի երգն է կարծես,
Աշո՛ւն, քաղցր ու բաղձալի,
Ի՞նչ խոսքերով երգեմ քեզ…

 

ես այս բանաստեղտյութան մեջ միայն սիրտու ու   աշուն   և բ
Ե՛վ թփերը դողդոջուն,

Ե՛վ խոտերը գետնահար…2արիություն

 

Դասարանում 

1.Կետադրի՛ր նախադասությունները:

Գեղեցիկ անուշաբույր գույնզգույն ծաղիկները փռված էին մոտակա բլուրներին:

Եթե օրը սկսվես լավ տրամադրությամբ այդպես էլ կշարունակվի:

Նա անըդհատ խոսում էր քանի որ ասելու շատ բան ուներ:

 

Անուշիկը հարևանի աղջիկը բոլորին հիացնում էր իր գեղեցկությամբ:

2.Տրված արմատների կրկնությամբ բառեր կազմի՛ր (արմատն ի՞նչ փոփոխության էենթարկվում):

Օրինակ`
սառ— սարսռոտսարսռալսարսռազդու:
Թիռբառգիռմուռ:

3. Տրված բաղադրյալ բառերը համեմատի՛ր և գրի՛ր նմանություններն ու տարբերությունները:

Ա.Դռդռալ, ճռճռալ, կռկռալ, մռմռալ, հռհռալ:
Բ. Թրթռալ, բարբառել, գրգռել, մրմռալ, սարսռալ:

  1. Ժխտականապ,դժ, տ, ածանցներով կազմի՛ր տրված բառերի հոմանիշները:
    Անգույն, անբախտ, անգետ, անշնորհք, անարդյունք, անօրեն, անձև

 

Տնային աշխատանք

Աշունը իմ քաղաքում, իմ բակում, իմ գյուղում, իմ այգում… : Աշնանային լուսանկարներ արա՛, ամենագեղեցիկ, ամենահետաքրքիր նկարները հրապարակի՛ր բլոգումդ և կցի՛ր  մեկնաբանություն:

 1. Առանձնացրո՛ւ այն բառերըորոնք ժխտական նախածանց ունեն:
Անարվեստան դեման դուռան իվան սիրտան ահան ուշան մահան ունդժ  ոխքդժ գոհդժ բատդժ նիդժ կամապ ագաապ արդյունապ երախտապ ուրապաշնորհապուշապ տակտարի
տկարտհ աճտպ ելտգ եղտխ ուրչա միչչտ եսչկ ամչա րիք:

2. Գործողության անունը դարձրո՛ւ այդ գործողության հետ կապված առարկայի անունԳրի՛ր 
գործածված ածանցները:
Օրինակ՝ քերել-քերիչ

Գրելկապելքամելթակելըմպելբացելգործելխաղալուտելխմելհագնելձգելփակել
խթանելփաթաթելճոճելգանձելզսպելջնջելծածկելկապելօրորել:

 

1.Երկու տեքստ ստացի՛ր` կետերի փոխարեն գրելով տրված հոմանիշներից նախ` առաջինը, հետո՝  երկրորդը, և համեմատի՛ր տեքստերը:

«Նավերն այրել»…(նշանակում է, ասել է թե) կտրել…(նահանջի, փախուստի) ճանապարհը, անցյալից հրաժարվել: Պլուտարքոսը պատմում է, որ Տրոյայի կործանումից հետո տղամարդիկ որոշում են…(լքել, թողնել) քաղաքն ու նավերով…(ճողոպրել,փախչել): Տրոյայի կանայք…(այրում, վառում) են նավերը,…(որպեսզի, որ)…(կանգնեցնեն, խափանեն) իրենց ամուսինների …(նահանջը, փախուստը)

2.Ընդգծված արտահայտությունները փոխարինի՛ր հոմանիշներով:Ավստրիական Պերտ քաղաքի իշխանությունները մեծ գումար հատկացրին և կենդանիների համար հարմար, հուսալի և լավ լուսավորված մի գետնուղի կառուցեցին, որ ճանպարհն անցնելիս այդ դանդաղաշարժ ճամփորդները ավտոմեքենաըին չը մահանալ

3. Շարքի բոլոր բառերը բացի մեկիցնույն ձևով են կազմվածԳտի՛րօրինաչափությանը չենթարկվող բառը:

աՏնայինմարդկայինտղայինկապկայինլեռնային:
բՁգանփականիշխանձկանվիպասան:
գՊապոնքմերոնքձերոնքզարթոնքհոնք:
դՀամառորեն,տնօրենվեհորեն անսրտորենմարդկայնորեն:

4. Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր մեկական բառերով:

Ինքն իրենից գոհիրեն հավանողիր կյանքի պատմությունըինքն իրեն կրթելիրենժխտելիրեն սիրելըիրեն կառավարելը:

5. Ընդգծված բարդ բառերի իմաստներն արտահայտի՛րբառակապակցություններով:

Ալպինիզմ մարձաձևն իր անունն ստացել է եվրոպական հայտնի լեռնազանգվածից1786 թվականին շվեյցարացի երկու ճանապարհորդներ բարձրացան նրաամենաբարձր գագաթներից մեկը՝ ՄոնբլանըԱյդ թվականն էլ համարվում էլեռնային այդ սպորտի ծննդյան տարին:
Ճապոնացի լեռնագնաց Նաոմ Ուեմուրը բոլոր լեռնագագաթները հաղթահարում էմենակ՝ անընկեր:
Անգլիայում արտադրվում է սարքորը հնարավորություն է տալիս արագ գտնելու այնդահուկորդներինզբոսաշրջիկներին ու լեռնագնացներինորոնք լեռներում ընկել ենձյունահյուսքերի մեջ կամ ինչոր այլ վտանգի են ենթարկվել
 

6.Թարգմանի՛ր:

 
Ношла Рассеянность куда-то за чем-то. Дождь. Зонтик, конечно, дома забыла. Идёт, мокнет. Навстречу — Обязательность. Поздоровалась, поделилась с Рассеянностью половинкой своего зонта.
— Слушай, я случайно не к тебе шла? — спросила та.
— Нет, — говорит Обязательность. — Ко мне ты должна была прийти неделю назад за дешёвой горящей путёвкой на море. Но ты не пришла, и её отдали Расторопности. Теперь такие путёвки в три раза дороже!
— Вспомнила, куда я шла! — ахнула Рассеянность и помчалась покупать путёвку на море.
А Обязательность поглядела ей вслед и вздохнула:
— До чего же дорого иногда обходится нам эта Рассеянность!

 

 

 



1.  Տրված բառերը բաժանի՛ր տասը խոսքի մասերի՝  գոյականածականթվականդերանունբայմակբայկապշաղկապձայնարկությունվերաբերական բառեր:

Կառուցել, իսկ, երեքական, ես, արագ, հավանաբար, շենք, օ՜ֆ, ոչ ոք, զրուցել, շինարարական, հանելուկ, բոլորը, երրորդ, տեղ-տեղ, մասին, և, փայտաշեն, առավոտյան, որովհետև, գուցե, տաղավար, ո՛չ, խառնել, ջա՜ն, երեք հարյուր երեսուներկու, մեջ, հոյակապ, բացի, հեյ-հե՜յ:

 

գոյական գեյական գորտական գորտարան

 

 

 

Աշնան իրիկուն

Դեռ կը համենա                                                                                                                                    Բլուրին վըրա
Լացը սրինգին…
ՈՒ դեռ երկնքին
Իջել կը վախնան
Աստղերը աշնան…
Հատ-հատ կը թափին
Այս լուռ ծովափին
Արցունքներ անտեր…
Իսկ ես չե՜մ գիտեր՝
Տանիմ դեպի ու՛ր
Այս սիրտըս թափուր…
Դեռ կը համենա
Բըլուրին վրա
Լացը սըրինգին…
Ան չէ
Հոգիս կը տանջե
Ջութակ մը հեռու.
Իզու՜ր շուքերու
Կը նայիմ — Ան չէ՜…
Ահ, նվագը՜ն այս խոր
Ամառ գիշերվան.
Կարծես թե կուլան
Աստղերը բոլոր…
Իզու՜ր շուքերու
Կը նայիմ — Ան չէ՜,
Հոգիս կը տանջե
Հոգի մը հեռու…
Արձակ փոխադրի՛ր ,,Ան չէ,, բանաստեղծությունը ՝ խոսելով հերոսի և նրա տրամադրության մասին:
Տնային աշխատանք
Բանաստեղծություններից մեկը սովորեք անգիր:
Որևէ բանաստեղծություն արևմտահայ գրականությունից կարդա, ձայնագրիվիր, պատրաստի՛ր ռադիոնյութ կամ տեսանյութ: Տեղադրել բլոգում, ուղարկել հղումը:

21.11.2018
Դասարանում 
Տնային աշխատանքի քննարկում :

1.Տրված բառերը բաժանի’ր բաղադրիչների և գրի’ր կազմությունը:

Ձեռնամարտ Ձեռն ա մատ

գրամեքենա  գրա մե քենա

զարդանախշ   զարդ ա նախշ

մեծամիտ   մեծ ա միտ

շնչասպառ  շնչ ա սպառ

ուրախություն   ուրախ ու թյուն

պատմություն    պատ մութ յուն

2.Գրի’ր ի՞նչ կամ ո՞վ հարցին պատասխանող բառեր:

Երկար ճանապար

անսահման  տարացք

զարմանահրաշ  մարդ

հին պատմություն

մրգառատ  միրգ

3. Դեղինով նշված բառերը համապատասխանեցրու տեքստին:

Հնդկասատնի ջունգլիներում մի կնոջ վրա անսպասելիորեն վագր /հարձակվեց/: Բայց կինը խուճապի չմատնվեց այլ կացնով նետեց վագրի վրա: Կարճատև պայքարից հետո վագրը նահանջեց :  Արիության համար կնոջը պարգերատվին  մեդալով

  1. Գրիրհարցումարտահայտող /հարցական/ նախադասություններ: որտեղես դւու գնում սա ինչ է ինչես դու ուտում
  1. Տրվածբառերովկազմիր նախադասություններ:

Գլուխ, սուր, հաց:

 

մարդ գլուխ էր կտրում

մարդը ընկավ սուր  սեղանիվրա և մեռավ

հացը շատ համօվ  էր

7-րդ դասարան , հայոց լեզու

23.11.2018
Դասարանում 

  1. Տրվածբարդբառերի իմաստներն i=իշխանատուն արտահայտի՛ր բառակապակցություններով:

Գահընկեց, իշխանազուն, արյունարբու, արքայանիստ, դյուրաբեկ, գավաթակից, դրկից:

  1. Գրի՛րտրված բառերի ուղիղ ձևերը և դրանք երկու խմբի բաժանի՛ր:

Մածունը, հրամանի,  հրաման հրամաններ, ալիքով, ծովեր, ծովով, ծովում, երկրից, գնացինք, գնացեք, գտեք, գտավ, կարդում, կարդա, տեսա, տեսեք, մարդիկ, մարդկանց, այգու, այգով:

  1. Բառերիընդգծված մասնիկներից ո՞րն է վերջավորություն և ո՞րը վերջածանց.վերջավորություն ունեցող և ածանցավոր բառերը խմբավորի՛ր:

Փական, գառան, ձկան,  լեռնային, արքային, ուսում,  պայուսակում,  կարդում, հոսանք,հասանք, մատանի, սարեցի, գրեցի, սարից, հյուսք, երևանցիք, գրքեր, հասներ, երկակի, կրակի:

  1. Համեմատի՛ր Ա և Բ խմբի բառերը: Ո՞ր խմբում են առանձին բառեր  գրված, որո՛ւմ  բառաձևեր (փոխված բառեր):

Ա. Գիր, գրական, գրականություն, գրիչ, գրել, գրություն, գրավոր, գիրք:

Գյուղացի, գյուղական, գյուղակ:

Երգ, երգել, երգիչ, երգային, երգեցիկ:

Բ. Գիրք, գիրքը, գրքեր, գրքից, գրքով, գրքի, գրքին, գրքերում և այլն:

Գյուղ, գյուղեր, գյուղից, գյուղում, գյուղերով,գյուղին և այլն:

Երգել, երգեց, կերգի, պիտի երգես, երգելու եմ, չեն երգի, և այլն:

  1. Փակագծումտրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության մտքինհամապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:

Եֆրեմովի «Անդրոմեդի միգամածությունը» ֆանտաստիկական վեպում պատմում է միխումբ…(տիեզերք գնալ) հեռավոր միջաստղային… (ճանապարհորդել) մասին: Նրանցաստղաթիռի…(արագ) շատ մոտ է լույսի…(արագ), և ժամանակը երկրայինի…(համեմատել) շատ դանդաղ է շարժվում: Տիեզերագնացները գալակտիկայի ամենահեռավոր շրջաններինհասնելու … (առաջադրել) ունեն: Պիտի հասնեն այն աստղին, որի…(մոլորել) մեկի վրա, ըստորոշ…(ենթադրել) մեզ նման մարդիկ են բնակվում: Ինչպիսի՜ն կլինի ամբողջ մարդկության…(ցնծալ), երբ նրանք վերադառնան ու այլ աշխարհի մարդկանցից ողջույն բերեն:

Դասարանում 
1.Նախադասության միտքն այնպես արտահայտի´րոր ընդգծված բառը փակագծում տրվածհոլովով լինի:

Ստոկհոլմի թագավորական գրադարանն ունի շախմատին նվիրված հիսուն հազար գիրք: (գրադարանում)

Մեր շուրջը՝ օդի, ջրի, հողի մեջ ապրում են անթիվ, անհամար մանրէներ:

Նույնիսկ մանրէների անթիվ բանակների ուժից վեր է կենդանի օրգանիզմներին հաղթելը: (բանակներ) Բույսերը մշակում են հատուկ թունավոր նյութեր, որոնք անտեսանելի մանրէներին ոչնչացնում են: (նյութերից, մանրէները)

Բույսերի հյութի մեջ հիվանդությունների դեմ պայքարող ու օրգանիզմն ամրացնող«կախարդական» նյութը կան: (նյութը)

  1. Փորձիր´բացատրել, թե ի´նչ են ցույց տալիս գործիական հոլովով դրված ընդգծվածգոյականները:

Ծերուկը երկաթե ձողով գրում էր կավե սալիկի վրա: ձողի ոգնությամբ մարդը նա գրումեր

Արտում մի մարդ կար, որ խոտ էր քաղում մանգաղով:

Բահով էր փորել այդ հսկա փոսը:

Այն նկարը կարծես թութակի պոչով է նկարել:

Ուզում ես այս ամուր պատը փոքր քլունգով քանդե՞լ:

Տաբատի վրայի բիծը սպունգով ու օճառով մաքրեց:

  1. Փորձի´րբացատրել, թե ի՞չ են ցույց տալիս տրական հոլովով դրված ընդգծվածգոյականները:

Վերջապես մոտենում ենք տաճարին:

Զանազան ուտեստներով զարդարված սկուտեղը մատուցեց հյուրին:

Աթոռներ չկային. Սեղանը մոտեցրեց բազմոցին:

Շատ տարիներ հետո  հասավ փնտրած ամրոցին:

Ձեռքի բաժակը տվեց հորը:

Ուզում էր լարի ծայրը հասցնել սյունին:

  1. Գրի՛ր,թե ի՛նչ հարցի են պատասխանում և ի՛նչ են ցույց տալիս ընդգծված, գործիականհոլովով դրված բառերը:

      Մի ամսով էր գնացել, բայց տարով մնաց:

      Գնացքն անցնում էր լայնատարած դաշտով:

      Ամեն ինչ սիրով ու պատրաստկամությամբ է անում:

      Ընկերներով հավաքվել են մեկի տանը:

      Մի պատրվակով տնից դուրս եկավ:

      Ճանապարհը մի կիլոմետրով էլ երկարեց:

Հոլովն արտահայտում է բառի հարաբերությունը նախադասության մեջ մտնող այլ բառերիհետ:

Հոլովական ձևերը սովորաբար բազմիմաստ են, բայց յուրաքանչյուր հոլով ունի հիմնականիմաստ:

1. Գտի՛ր թվականները և պարզի՛րթե դրանց հետ գոյականներն ու բայերը ի՞նչ թվով ենգործածվում:

 

 

 

 

 

 

Գտածոն յոթանասուն  միլիոն տարվա հնություն ուներ:

Միայն տասը ամիս հետո տուփը կարելի է բացել:

Փոքրիկ հովիվը երեսուն–երեսունհինգ գառ էր պահում: Մի օր երեքը գայլի բաժին  դարձավ:

Հիսուներկու շենքից տասներեքը կառուցվել է:

Տասներկու օր մնաց քարանձավում, մինչև որ անձավի մուտքը բացվեց:

Միայն մի քաղաքում Բոմբեյում, մարդիկ յոթանասուն լեզվով ու բարբառով են խոսում:

  1. Փակագծումտրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

Այն ժամանակ Լեհաստանում պռում էր հարյուր տասնինը վայրի ցլեր որոնք չորսը … (պահվել) փորձատեսությունում , յոթը՝ կենդանաբանական այգիներում, իսկ հարյուր ութ …ցլեր կա՛մ արգելանոցներում պրեցին, կա՛մ ազատ…(արածում էր)՝ որտեղ որ պատահեր, բայց ևանտառային նախարարության մշտական հսկողության տակ (եմ):

Իսկ առաջներում, երբ անտառի թավուտներում…(արածել) ավելի քան հազար հինգ հարյուր…(ցուլ), ոչ մեկը չէր հետևում նրանց:

Միայն Ուզանդայի Մյավա թերակղզում ավելի քան հարյուր խոտաճարակ խոշոր (կենդանի) են ապրում:



3. Թարգմանե՛ք առակը, վերնագրե՛ք և փորձեք մեկնաբանել:
В тот день, как нарочно, каждый посетитель спрашивал учителя только об одном: что будет после смерти? Учитель только смеялся и ничего не отвечал. Потом ученики спросили, почему он все все время уклоняется от ответа? — Вы замечали, что загробной жизнью интересуются именно те, кто не знает, что делать с этой? Им нужна ещё одна жизнь, которая длилась бы вечно, – ответил учитель. — И всё-таки, есть жизнь после смерти, или нет? – упорствовал один из учеников. — Есть ли жизнь ДО смерти – вот в чем вопрос, – ответил учитель.

ահա այն որը  ոնցվոր ինադու ամեն հաճախորդ հրցնում էր  դասատույյին միյայն մի բանի մասին; ինչա լինելու մահից հետո՞ դասատուն միաայն ծիծաաղում էր և  ոշիբաան չասաց; հետո դասատուն հարցրեց  ինչյու նա ամեն ամեն ժամանակ թակնվում էր պտասխնից՞ դու

Оставьте комментарий

Quote of the week

"People ask me what I do in the winter when there's no baseball. I'll tell you what I do. I stare out the window and wait for spring."

~ Rogers Hornsby

Designed with WordPress

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы