Փորձառություն. մասնագիտական ուսումնասիրություն նախագծի շրջանակում քոլեջի 1-ին կուրսի ուսանողների հոտ իրականացնում ենք մասնագիտական փորձարություն ՞ կազմելով տուր փաթեթներ, իրականացնելով ճանփորդություներ, վեր հանել զբոսաշրջթույան վոլորտի բացասական և դրական կողմերը։ Հետասնագիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու նպատակով այս անգամ ուղևորվել էինք Մեծամոր պատմահնագիտական-հուշարձան թանգարան և Ակնալճի եզդիական տաճար:
Ճամփորդության արդյունքում կներկայացնեմ այցելաց զբոսաշրջային օբյեկտների վերաբեյալ հետևյալ ուսումնասիրություները՞
Զբոսաշրջային օբյեկտները որքանո՞վ են գրավիչ (տուրիստների այդ թվում նաև օտարազգի)
- դեպի թանգարան տանող ճանապարը եղել է նորգված և ասվալտապատված
- Ճանպարին առկա էր թանգարան ուղորդող ցուցանշաներ
- այցելվող զբոսաշրջայի օբյեկտները խնամված ու բարեկգարգ վիճակումեր
- կարեոր էր ջրի առկայությունը
- Հնագիտական իրերի հետաքրքիր և գրավիչ տեսքով ներկայացված եին որը գրավում էր այցելուների ուշադրությունը
- Հնավայրի տարածքում գտնվող տեղկատվական ցուցանակիը մաշված վիճակում էր
- Թանգարանի դեպի նկուղային հարկ տանող ճանպարը շատ նեղ էր, բարձրահասակ այցելուների համար անհարմար կլիներ մուտք գործել սրհա և գտնվել այնտեղ
- համեմատելով մեր մշակութային վայրերի պահպանության հետ և թե ինչպես են եզդի ազգային փոքրամանությունը պահպանում և վերաբերվում իրենց մշակույթային, կրոնական հուշարձաների, հարց առաջացավ ինչու մենք ել հարգանքով չենք վերաբերվում մեր մշակույթին
ՈՒսանողների ամփոփումները ՞
Оставьте комментарий