Փորձառություն. մասնագիտական ուսումնասիրություն նախագծի շրջանակում քոլեջի 1-ին կուրսի ուսանողների հոտ իրականացնում ենք մասնագիտական փորձարություն ՞ կազմելով տուր փաթեթներ, իրականացնելով ճանփորդություներ, վեր հանել զբոսաշրջթույան վոլորտի բացասական և դրական կողմերը։ Հետասնագիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու նպատակով այս անգամ ուղևորվել էինք Մեծամոր պատմահնագիտական-հուշարձան թանգարան և Ակնալճի եզդիական տաճար:
Ճամփորդության արդյունքում կներկայացնեմ այցելաց զբոսաշրջային օբյեկտների վերաբեյալ հետևյալ ուսումնասիրություները՞

Զբոսաշրջային օբյեկտները որքանո՞վ են գրավիչ (տուրիստների այդ թվում նաև օտարազգի)

  • դեպի թանգարան տանող ճանապարը եղել է նորգված և ասվալտապատված
  • Ճանպարին առկա էր թանգարան ուղորդող ցուցանշաներ
  • այցելվող զբոսաշրջայի օբյեկտները խնամված ու բարեկգարգ վիճակումեր
  • կարեոր էր ջրի առկայությունը
  • Հնագիտական իրերի հետաքրքիր և գրավիչ տեսքով ներկայացված եին որը գրավում էր այցելուների ուշադրությունը
  • Հնավայրի տարածքում գտնվող տեղկատվական ցուցանակիը մաշված վիճակում էր
  • Թանգարանի դեպի նկուղային հարկ տանող ճանպարը շատ նեղ էր, բարձրահասակ այցելուների համար անհարմար կլիներ մուտք գործել սրհա և գտնվել այնտեղ
  • համեմատելով մեր մշակութային վայրերի պահպանության հետ և թե ինչպես են եզդի ազգային փոքրամանությունը պահպանում և վերաբերվում իրենց մշակույթային, կրոնական հուշարձաների, հարց առաջացավ ինչու մենք ել հարգանքով չենք վերաբերվում մեր մշակույթին

ՈՒսանողների ամփոփումները ՞

Оставьте комментарий

Previous Post

Quote of the week

"People ask me what I do in the winter when there's no baseball. I'll tell you what I do. I stare out the window and wait for spring."

~ Rogers Hornsby

Designed with WordPress

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы